Tom talks Adobe MAX | Lab9 - Apple Premium Reseller
Logo Lab9

Lab9 Pro helpt je je processen te automatiseren, van DTP tot afwerking van het drukwerk. 

Krachtige hardware, gespecialiseerde software én een IT-partner waar je op kan bouwen.

Voor een duurzaam digitaliseringstraject waar leerlingen, leerkrachten en ouders achter staan. 

Voor een duurzaam digitaliseringstraject waar leerlingen, leerkrachten en ouders achter staan. 

Jouw creativiteit kent geen grenzen. 

Lab9 Academy is hét opleidingscentrum voor creatieve professionals. 

Lab9 Academy is hét opleidingscentrum voor creatieve professionals. 

Dropdown partnerships

Specifieke sectoren:

Lab9 Pro helpt je je processen te automatiseren, van DTP tot afwerking van het drukwerk. 

Jouw creativiteit kent geen grenzen. 

Lab9 Academy is hét opleidingscentrum voor creatieve professionals. 

Krachtige hardware, gespecialiseerde software én een IT-partner waar je op kan bouwen.

Lab9 Academy is hét opleidingscentrum voor creatieve professionals. 

Voor een duurzaam digitaliseringstraject waar leerlingen, leerkrachten en ouders achter staan. 

Lab9 Academy is hét opleidingscentrum voor creatieve professionals. 

Dropdown partnerships

Webinaires

Tom talks Adobe MAX

“Explore the future of computing with Apple in your business.”

Visual -Website C-level

DATE: 

Mardi 27 Mai 2025

HEURES:

Début à 09:00 - fin à 10:00

LANGUE:

English

PRIX:

Gratis

 

 

Programme

09h00    Welcome with breakfast


09h30    Welcome Apple & Lab9 Pro


09h40    Microsoft in a Apple envoirnment


10h25    Trusted Access with Jamf


11h10    Coffee break


11h30    The on-boarding experience


12h15    Case study - Customer experience

 

12h30    Lunch

Visual -Website C-level

DATE: Mardi 27 Mai 2025

HEURES: Début à 09:00 - fin à​​​​​​​ 10:00

LANGUE: English

PRIX: Gratis

Programme

09h00    Welcome with breakfast


09h30    Welcome Apple & Lab9 Pro


09h40    Microsoft in a Apple envoirnment


10h25    Trusted Access with Jamf


11h10    Coffee break


11h30    The on-boarding experience


12h15    Case study - Customer experience

 

12h30    Lunch