Sessie 2 - Interactieve HTML5-Banners en animaties maken via Adobe Animate
Logo Lab9

Lab9 Pro helpt je je processen te automatiseren, van DTP tot afwerking van het drukwerk. 

Krachtige hardware, gespecialiseerde software én een IT-partner waar je op kan bouwen.

Voor een duurzaam digitaliseringstraject waar leerlingen, leerkrachten en ouders achter staan. 

Voor een duurzaam digitaliseringstraject waar leerlingen, leerkrachten en ouders achter staan. 

Jouw creativiteit kent geen grenzen. 

Lab9 Academy is hét opleidingscentrum voor creatieve professionals. 

Lab9 Academy is hét opleidingscentrum voor creatieve professionals. 

Dropdown partnerships

Specifieke sectoren:

Lab9 Pro helpt je je processen te automatiseren, van DTP tot afwerking van het drukwerk. 

Jouw creativiteit kent geen grenzen. 

Lab9 Academy is hét opleidingscentrum voor creatieve professionals. 

Krachtige hardware, gespecialiseerde software én een IT-partner waar je op kan bouwen.

Lab9 Academy is hét opleidingscentrum voor creatieve professionals. 

Voor een duurzaam digitaliseringstraject waar leerlingen, leerkrachten en ouders achter staan. 

Lab9 Academy is hét opleidingscentrum voor creatieve professionals. 

Dropdown partnerships

Creatie & Prepress

Interactieve HTML5-Banners en animaties maken via Adobe Animate

Adobe Animate is de ultieme tool voor het tot leven brengen van je creatieve visies! Of je nu een aspirant-animator, grafisch ontwerper, of multimedia-expert bent, Adobe Animate opent deuren naar grenzeloze mogelijkheden.

 

Tijdens deze sessie zullen we de krachtige functies van Adobe Animate verkennen, dat je instaat steld om interactieve webcontent te ontwerpen. Leer hoe je met gemak soepele animaties kunt maken, gebruik kunt maken van vectorgrafieken en naadloos kunt exporteren naar verschillende formaten.

Animate

SPREKER:

Tom Moulaert - Lab9 Pro

START UUR:

09:30

EIND UUR:

10:30

}

{segment:486-0-224}

Doelstelling

{segment:486-0-3665}

Inhoud

{segment:486-0-234}

DUUR: 

UUR:

Start om 09u00 - eind voorzien om 16u30

NIVEAU:

{segment:486-3-320}

PRIJS: