Service | Lab9 - Apple Premium Reseller
Logo Lab9

Persoonlijke aanpak en professionele service

Bij Lab9 willen we van service onze meerwaarde maken. Bij Lab9 staan we met een heel team paraat om je persoonlijk te begeleiden bij de digitale transformatie van je bedrijf.

BannerImage-ServiceHotline-b2b-indent

DRINGEND TECHNISCH PROBLEEM? 
ONZE HOTLINE HELPT JE VANOP AFSTAND

056 26 05 78 (Lab9 Pro Kortrijk)

03 747 09 03 (Lab9 Pro Antwerpen)

011 92 22 00 (Lab9 Pro Hasselt)

Wanneer je naar onze hotline belt, wordt je oproep prioritair behandeld door onze service specialisten. Zij helpen je stap voor stap bij het oplossen van je probleem zodat je snel weer aan het werk kan. 

 

Tijdens het gesprek kan de hotline specialist vragen om je scherm over te nemen. Hiervoor kan je alvast TeamViewer downloaden. 

 

Onze specialisten staan voor je klaar van maandag tot en met donderdag van 8.30 u t/m 17.30 u en op vrijdag tot 16.30 u. Je kan de hotline ook bereiken via mail
 

 

Onze diensten

 

icon-install-config

Installatie & configuratie

Als je toestellen aankoopt bij Lab9, zorgen we ervoor dat ze volledig geconfigureerd zijn voor ze bij je toekomen. 

 

Ook als er specifieke software geïnstalleerd moet worden, kunnen we dit voorzien. Zo kunnen jullie meteen met de toestellen aan de slag en bespaart het de ICT-coördinatoren heel wat tijd, werk en kopzorgen uit!

icon-interventie-ter-plaatse

Interventie ter plaatse

Wanneer een probleem niet vanop afstand kan worden opgelost of wanneer een update of maintenance on site moet gebeuren, komen onze specialisten bij jou ter plaatse. 

 

Interventies gebeuren steeds in regie. Met onze servicecontracten kan je besparen op interventies.

icon-verzekering

Verzekering

Bang om je toestel te laten vallen? Voor je hem volledig in bubbelplastiek wikkelt, neem je best eens een kijkje naar ons Lab9Care-aanbod!

 

De wettelijke garantie op Apple toestellen is 1 jaar geldig en dekt enkel technische defecten. Met Lab9Care kan je de garantieperiode verlengen tot max. 6 jaar en je toestellen bijkomend laten verzekeren. 

Laat je toestel herstellen bij Lab9

Schade of problemen met je Apple-toestel ? Neem contact op met Lab9. Afhankelijk van de situatie en het type toestel kunnen we je verderhelpen in onze verschillende herstelpunten.

 

  • Lab9 Pro Kortrijk
  • Lab9 Pro Hasselt
  • Lab9 Pro Antwerpen
  • Lab9-winkels in Aalst, Brugge, Brussel, Ieper, Kortrijk, Luik, Roeselare

Bij Lab9 kan je je toestel met een gerust hart achterlaten. Als Apple Premium Service Provider hebben we een eigen hersteldienst die voldoet aan de strenge eisen van Apple. Onze technici zijn gecertificeerde Apple Service Engineers die uw toestel snel en vakkundig herstellen met originele Apple-onderdelen.

BannerImage-ServiceContract-indent

Servicecontracten

Laat je niet verrassen door onvoorziene kosten voor interventies, onderhoud of herstellingen. Met onze verschillende servicecontracten kies je voor kostenbesparing, zekerheid en transparantie.  
 

Budget Comfort Contract: 

 

Met een Budget Comfort Contract koop je op voorhand een bestedingspakket of tegoed dat je kan gebruiken voor de werkuren & verplaatsingskosten om interventies en herstellingen te laten uitvoeren. Zo kan je dergelijke kosten mooi op voorhand budgetteren en bespaar je bovendien tot wel 15% op de uren in regie en verplaatsingskosten: 

€625,-

Bespaar 5%

€1250,-

Bespaar 10%

€2500,-

Bespaar 15%

De prijzen van de contracten zijn per jaar maar een facturatie per maand of per kwartaal is mogelijk. 

Remote Comfort Contract

Contract vooral geschikt voor softwareproblemen, omvat:

Remote support: 
Onze service specialisten nemen kosteloos jouw scherm over en lossen je probleem op vanop afstand. 

Prioriteit: 
Klanten met een Comfort Contract krijgen voorrang wanneer zij naar de hotline bellen.

 

Support Comfort Contract

Remote support:
Onze service specialisten nemen kosteloos jouw scherm over en lossen je probleem op vanop afstand. 

Prioriteit: 
Klanten met een Comfort Contract krijgen voorrang wanneer zij naar de hotline bellen.

Interventie ter plaatse inclusief werkuren & verplaatsingen

Full Comfort Contract

Contract op maat van jouw bedrijf, omvat:

Remote support

Prioriteit bij Hotline calls

Interventie ter plaatse inclusief werkuren & verplaatsingen

Andere mogelijkheden: preventief onderhoud, bruikleenmateriaal, onderhoudsmateriaal, third party diensten 

icon-lamp

Laat je hardware bijkomend verzekeren dankzij Lab9 Care! 

Opgelet: Bij herstellingen zijn enkel de werkuren en de eventuele verplaatsingskosten inbegrepen in de Comfort Contracten, niet de vervangstukken die nodig zijn om een toestel te herstellen. 

 

Wil je je ook indekken voor die kosten? Dan kan je overwegen om je MacOS-toestellen bijkomend te laten verzekeren met Lab9 Care. 

BannerImage-Lab9Acadmey-b2b-indent

Opleidingen

Bij Lab9 geloven we ook in kennisoverdracht. Onze specialisten delen met plezier hun expertise met jouw medewerkers. Of ze zich willen specialiseren in een specifiek Adobe-pakket of willen leren hoe ze het maken van catalogi kunnen automatiseren, onze gecertificeerde lesgevers hebben de kennis in huis om hen te ondersteunen. 

 

Bovendien kan je bij Lab9 Academy gebruik maken van de KMO-portefeuille. Daarmee kan je tot wel 30% besparen op een opleiding. 

BannerImage-ServiceACEnterprise-

AppleCare for Enterprise

Omdat Apple zelf de hele oplossing ontwikkelt, van hardware en software tot besturings­systeem, biedt AppleCare geïntegreerde ondersteuning en service die je nergens anders vindt. Er zijn passende oplossingen voor particulieren, helpdesks en IT‑afdelingen.