Sessie 2 - Maak een toegankelijke PDF met Adobe Acrobat
Logo Lab9

Lab9 Pro helpt je je processen te automatiseren, van DTP tot afwerking van het drukwerk. 

Krachtige hardware, gespecialiseerde software én een IT-partner waar je op kan bouwen.

Voor een duurzaam digitaliseringstraject waar leerlingen, leerkrachten en ouders achter staan. 

Voor een duurzaam digitaliseringstraject waar leerlingen, leerkrachten en ouders achter staan. 

Jouw creativiteit kent geen grenzen. 

Lab9 Academy is hét opleidingscentrum voor creatieve professionals. 

Lab9 Academy is hét opleidingscentrum voor creatieve professionals. 

Dropdown partnerships

Specifieke sectoren:

Lab9 Pro helpt je je processen te automatiseren, van DTP tot afwerking van het drukwerk. 

Jouw creativiteit kent geen grenzen. 

Lab9 Academy is hét opleidingscentrum voor creatieve professionals. 

Krachtige hardware, gespecialiseerde software én een IT-partner waar je op kan bouwen.

Lab9 Academy is hét opleidingscentrum voor creatieve professionals. 

Voor een duurzaam digitaliseringstraject waar leerlingen, leerkrachten en ouders achter staan. 

Lab9 Academy is hét opleidingscentrum voor creatieve professionals. 

Dropdown partnerships

Administratie

Maak een toegankelijke PDF met Adobe Acrobat

Sinds eind september 2020 is het voor iedere overheidsorganisatie verplicht om PDF-bestanden toegankelijk te maken voor lezers met beperkingen. 

 

Tijdens deze sessie bekijken we hoe we bestaande PDF-bestanden moeten aanpakken om deze toegankelijk te maken. We gaan aan de slag in de metadata en de structuur van de PDF. Zo zorgen we ervoor dat PDF-bestanden kunnen worden voorgelezen door titels, subtitels en bijschriften te definiëren. 

 

Volg deze sessie en stoom je klaar om al je PDF-bestanden toegankelijk te maken voor iedereen. 

Sessie2-AdobeAcrobat

SPREKER:

Tom Moulaert - Lab9 Pro

START UUR:

10:45

EIND UUR:

11:45

}

{segment:486-0-224}

Doelstelling

{segment:486-0-3665}

Inhoud

{segment:486-0-234}

DUUR: 

UUR:

Start om 09u00 - eind voorzien om 16u30

NIVEAU:

{segment:486-3-320}

PRIJS: