AppleCare for Enterprise - Lab9 Pro - Apple Premium Partner
Logo Lab9
Girl in a jacket

AppleCare for Enterprise

Omdat Apple heel sterk is in het aanbieden van een totaaloplossing die veel verder gaat dan de ontwikkeling van hardware en de sofware alleen, biedt het bedrijf met AppleCare for Enterprise ook snelle service op locatie en 24/7 support om je eindgebruikers draaiende te houden.

Formules op maat van iedere afdeling

AC-Helpdesk

Voor helpdesks

Ondersteuning en advies vanuit de achterhoede voor je personeel aan het front. 

AC-OSSupport

Voor IT-afdelingen

Drie niveau's van ondersteuning voor integratie, migratie en geavanceerd servergebruikt. 

AC-Enterprise

Voor bedrijven

Bekroon ondersteuning voor IT en reparaties voor al je personeel.

BannerImage-WereldwijdeDekking

Wereldwijd hardware­reparatie op locatie.

Afhankelijk van het abonnement dat je kiest, heb je de keuze uit twee, drie of vier jaar dekking voor service op locatie, gerekend vanaf de aankoopdatum van de hardware. Als er in die periode een probleem is met de hardware, wordt dit zo snel mogelijk verholpen door AppleCare for Enterprise. Je hardware kan al de volgende werkdag ter plaatse worden gerepareerd, of bij een Apple Authorized Service Provider in het wereldwijde netwerk van Apple.

 

Omdat Apple zelf de hele oplossing ontwikkelt, van hardware en software tot besturings­systeem, biedt AppleCare geïntegreerde ondersteuning en service die je nergens anders vindt. Er zijn passende oplossingen voor helpdesks en IT‑afdelingen.

BannerImage-Herstellingen

Aanvullende reparatie of vervanging van devices

Naast de hardwarereparatie op locatie kun je tot wel 4 procent van je gedekte Mac-computers laten repareren, of tot wel 10 procent van je gedekte iPads of iPhones. Met welke reden dan ook, zonder extra kosten. Dus als een medewerker per ongeluk een device beschadigt, kun je dat laten repareren dankzij AppleCare for Enterprise. Meestal kan Apple al binnen één werkdag voor reparatie of vervanging zorgen.

BannerImage-SupportEindgebruiker

Support voor eindgebruikers

AppleCare for Enterprise kan je interne helpdesk werk uit handen nemen door je eindgebruikers 24/7 telefonisch technische ondersteuning te bieden. Ze kunnen terecht met vragen over de hardware en de besturingssystemen van Apple, Apple apps zoals Keynote, Pages en Numbers, en over persoonlijke accounts of instellingen.

BannerImage-ITSupport

Support voor de IT-afdeling

Onder AppleCare for Enterprise valt ook AppleCare Help Desk Support, waarmee je onbeperkt recht hebt op telefonische ondersteuning voor hardware- en software­diagnostiek, troubleshooting en probleemisolatie voor op Apple gebaseerde oplossingen. Dit met de service engineers van Apple is inclusief de assistentie via een grafische interface bij het configureren van netwerken en beheren van servers met macOS Server.

 

Voor complexere problemen kun je via AppleCare for Enterprise per jaar ook één keer gebruikmaken van support voor de IT-afdeling. Je krijgt dan ondersteuning bij complexe implementatie- en integratieprocessen, waaronder MDM en Active Directory.

 

Daarnaast kun je tegen een meerprijs extra IT-ondersteuning regelen via een AppleCare OS Support-overeenkomst. We hebben altijd een contract dat bij je past.

AppleCare for Enterprise is kiezen voor ontzorging

AppleCare for Enterprise kan aangekocht worden aan verschillende prijsniveaus, berekend op een volume vanaf 200, 1000 of 5000 gedekte devices. Meer weten over deze dienstverlening? Het team van Lab9 Pro werkt graag een gepast voorstel voor jouw bedrijf uit.