iMac 27-inch krijgt een grote update

4 Augustus 2020

iMac 27-inch krijgt een grote update

SQ-Blogimac27-inch

Deze ultieme desktopcomputer is nu veel sneller, is in alle modellen voorzien van SSD’s, heeft een nog schitterender Retina 5K-display, en de kwaliteit van camera, speakers en microfoons is hoger.

Dit is de krachtigste en veelzijdigste iMac ooit, met snellere Intel-processors tot wel 10 cores, dubbele geheugencapaciteit, AMD grafische processors van de volgende generatie, supersnelle SSD’s met vier keer zoveel opslagcapaciteit in alle modellen, nieuw optioneel glas met nanotextuur, een nog schitterender Retina 5K-display, een 1080p FaceTime HD-camera, speakers met getrouwere geluidsweergave en microfoons van studiokwaliteit.

Of je de iMac nu dagelijks voor je werk gebruikt, een ambitieuze maker bent die op zoek is naar inspiratie, of een doorgewinterde professional die creatieve grenzen wil verleggen, de nieuwe 27-inch iMac is nu in alle opzichten nog beter, en is de absolute top op het gebied van desktopcomputers.

Apple maakt vandaag ook bekend dat de 21,5-inch iMac nu voor het eerst in alle modellen standaard van SSD’s voorzien is. Klanten kunnen desgewenst voor hun 21,5-inch iMac ook een configuratie met Fusion Drive kiezen.

En iMac Pro wordt nu standaard geleverd met een 10-core Intel Xeon-processor. iMac Pro, gemaakt voor professionele gebruikers die prestaties van werkstationniveau nodig hebben, is voorzien van Xeon-processors met tot wel 18 cores, grafische prestaties van tot wel 22 teraflops, quad-channel ECC-geheugen van tot wel 256 GB en een schitterend 27-inch Retina 5K-display.