Nieuwe MacBook Air heeft nog meer geweldige features

18 Maart 2020

Nieuwe MacBook Air heeft nog meer geweldige features

SQ-BlogAppleMacBookAir

De populairste Mac heeft nu twee keer snellere prestaties, het nieuwe Magic Keyboard en dubbel zoveel opslag.

Apple heeft vandaag de vernieuwde MacBook Air voorgesteld: de populairste notebook ter wereld, met snellere prestaties, het nieuwe Magic Keyboard, dubbel zoveel opslag en een verlaagde prijs van 1199 euro (en een nog lagere prijs voor het onderwijs).

De nieuwe MacBook Air heeft twee keer snellere CPU-prestaties en tot 80 procent snellere grafische prestaties, zodat dagelijkse taken een fluitje van een cent worden en games nog soepeler draaien. Dankzij minimaal 256 GB aan opslag kunnen klanten nog meer films, foto’s en bestanden op hun MacBook Air bewaren. Met het schitterende 13-inch Retina-display voor levendige afbeeldingen en haarscherpe tekst, Touch ID waarmee aanmelden en online shoppen makkelijker is dan ooit, een ruim trackpad, een batterij die de hele dag meegaat en de power van macOS Catalina, is dit de beste MacBook Air ooit.

Mac mini is nu ook vernieuwd
Klanten zijn dol op Mac mini, of ze ’m nu gebruiken als desktopcomputer, als foto- en filmopslaghub voor het hele gezin, of als server voor het compileren van code voor Xcode. De standaardconfiguraties van Mac mini hebben nu dubbel zoveel opslagcapaciteit. Met de configuratie van 929 euro heb je nu standaard 256 GB opslag, en met de configuratie van 1279 euro maar liefst 512 GB. Elke Mac mini is bovendien gemaakt van 100% gerecycled aluminium.