Lab9 Pro is lid van het Apple Consultants Network van Apple. Dit wil zeggen dat we behoren tot een netwerk dat bestaat uit onafhankelijke serviceproviders die gespecialiseerd zijn in Apple oplossingen voor kmo-bedrijven. Hierdoor kunnen we je helpen de beste Apple technologie voor je zakelijke behoeften te identificeren en je IT-oplossingen te configureren en te ondersteunen.
We zijn speciaal opgeleid om je te helpen met het identificeren, configureren en gebruiken van Apple technologie om de manier waarop je bedrijf werkt, revolutionair te veranderen.
Dit wil zeggen dat onze werknemers échte Apple-experts zijn in verschillende categorieën en dat Apple dit ook erkend.
Ontdek hieronder al onze certificaten.
“De relaties die binnen het Apple Consultants Network zijn opgebouwd, zijn standvastig en spelen een grote rol in jouw bedrijfsgroei. Lab9 Pro biedt jouw bedrijf directe toegang tot de professionele oplossingen van Apple in combinatie met diverse IT-oplossingen, die jouw bedrijf een extra boost bezorgen.”
Geert Coolman, CEO van Lab9 Pro
IT op maat
Wat je core-business ook is, een degelijke IT-infrastructuur is steeds van groot belang. Wij zorgen voor een IT-dienstverlening op maat met een persoonlijke aanpak. We analyseren hoe de huidige infrastructuur in elkaar zit en bekijken waar jullie eventueel extra ondersteuning kunnen gebruiken om de implementatie in goede banen te leiden. We regelen de hele infrastructuur, inclusief serverpark en een draadloos netwerk met het juiste beveiligingsniveau, zodat alles voor jou ‘plug and play’ is.
Onze experten zijn gespecialiseerd om je de beste service te bieden op vlak van IT. Daarnaast wordt alle hardware en software die we aanbieden zorgvuldig onderzocht en getest alvorens bij de beste oplossingen selecteren voor onze klanten op basis van hun betrouwbaarheid, kwaliteit, en scherpe prijzen.
Certificaten
Apple Authorised Education Specialist
Apple Authorized Service Provider
Apple Certified IT Professional
Apple Certified Support Professional
Apple Certified Support Professional 10.14
Apple Deployment and Management (2022)
CWNA - Certified Wireless Network Administrator
CWNP Certified Wireless Network Administrator
CWNP Certified Wireless Technician
CWT - Certified Wireless Technician
Jamf Certified Admin
Jamf Certified Associate
Jamf Certified Endpoint Security Admin
Jamf Certified Endpoint Security Associate
Jamf Certified Expert
Jamf Certified Tech
Microsoft 365 Certified: Enterprise Administrator Expert
Microsoft 365 Certified: Messaging Administrator Associate
Microsoft Certified Azure Fundamentals
Herstellingen
Schade of problemen met je Apple-toestel? Neem contact op met Lab9. Afhankelijk van de situatie en het type toestel kunnen we je verder helpen in onze verschillende herstelpunten.
Bij Lab9 kan je je toestel met een gerust hart achterlaten. Als Apple Premium Service Provider hebben we een eigen hersteldienst die voldoet aan de strenge eisen van Apple. Onze technici zijn gecertificeerde Apple Service Engineers die uw toestel snel en vakkundig herstellen met originele Apple-onderdelen.
WAAROM KIEZEN VOOR LAB9 PRO?
Uitstekend Advies
Onze door Apple opgeleide service-medewerkers zijn de aangewezen professionals die je snel en vakkundig aan het werk kunnen zetten en je een optimale ervaring met je Apple-toestel kunnen garanderen. Je krijgt uitstekend advies en ondersteuning van de mensen die begrijpen hoe belangrijk je apparaat voor je is.
Oplossingen op maat
We gaan steeds voor een persoonlijke en directe aanpak en zoeken naar de oplossingen die geschikt zijn voor jouw bedrijf of organisatie.
Financial services
Digitalisering moet niet gelijk staan aan dure investeringen.
Met onze flexibele financieringsopties start je al voor een paar euro’s per dag met de de nieuwste technologie van Apple en de extra diensten van Lab9 Pro.
Apple Trade-In
Heeft jouw bedrijf nog een stapel oude iPads of andere Apple-toestellen liggen die aan vervanging toe zijn? Dankzij onze overnamedienst kan je je oud toestel probleemloos inleveren. De restwaarde van je oude iPad, Macbook of iMac wordt in vermindering gebracht van je nieuwe aankoop. Indien een toestel geen waarde meer heeft, laten we het recycleren.
Training
Bij Lab9 Pro geloven we ook in kennisoverdracht. Onze specialisten delen met plezier hun expertise met jouw medewerkers. Bovendien kan je bij Lab9 Academy gebruik maken van verschillende opleidingspasses waarmee je voordelig een opleiding kan volgen voor jou en je team.
Apple herstellingen
Is je Apple toestel defect of ondervind je problemen ermee? Je kan dit melden aan de technische dienst van Lab9 Pro, die een servicebon met een servicebon-nummer voor je zullen opmaken. Na ontvangst van deze servicebon via mail, kan je hiermee terecht in onze winkels of in één van de service punten van Lab9 Pro. Zo kan je alvast wat tijd uitsparen.
1ste lijnsupport
Wanneer je naar onze hotline belt, wordt je oproep prioritair behandeld door onze service specialisten. Zij helpen je stap voor stap bij het oplossen van je probleem zodat je snel weer aan het werk kan. Onze specialisten staan voor je klaar van maandag tot en met donderdag van 8.30 u tot 17.30 u en op vrijdag tot 16.30 u. Je kan de hotline ook bereiken via mail.
Installatie & Configuratie
Als je toestellen aankoopt bij Lab9, zorgen we ervoor dat ze volledig geconfigureerd zijn voor ze bij je toekomen. Ook als er specifieke software geïnstalleerd moet worden, kunnen we dit voorzien. Zo kunnen jullie meteen met de toestellen aan de slag en bespaart je IT-afdeling heel wat tijd, werk en kopzorgen uit!
Onderhoudscontracten
Laat je niet verrassen door onvoorziene kosten voor interventies, onderhoud of herstellingen. Met onze verschillende servicecontracten kies je voor kostenbesparing, zekerheid en transparantie. Bekijk onze service contracten.
Lab9 Pro Care Pick-up & Return
Als professionele klant kan je gebruik maken van onze Pick-Up & Returnservice. We regelen dat een koerier je defect toestel komt ophalen. Je toestel wordt vervolgens hersteld in het Service Center in Kortrijk. Binnen de 3 à 6 werkdagen krijg je het herstelde toestel terug.