Business profiles - Lab9 Pro - Apple Premium Partner
Logo Lab9

Adobe FAQ

2022-01-05 16:32:15

Adobe Updates: Business profiles

Adobe voorziet een migratie van Business Profiles. De beheerder van het teamaccount zal enkele weken voor dat de migratie zal plaatsvinden hier een melding van ontvangen per mail of in zijn Admin console.

 

Doel: Veel mensen hebben meerdere Adobe ID’s. Met deze migratie wil Adobe alle ID’s centraal plaatsen voor de gebruiker. De gebruikers zullen na de migratie een overzicht hebben van de gelinkte licenties/accounts om in te loggen. Standaard zullen er 2 opties gegeven worden: Business profile wat verwijs naar je team licentie en een Individueel account. Je zal een mail ontvangen van Adobe wanneer de migratie voltooid is. 
De migratie gebeurt vanuit Adobe en wordt willekeurig in bulk gedaan bij alle bestaande Adobe klanten. 
 

Procedure:
Er is een mogelijkheid dat je uitgelogd bent uit de Creative Cloud Desktop Applicatie en dat je terug moet inloggen.
Alle inhoud die eerder in de Adobe-cloudopslag is opgeslagen, bevindt zich in je persoonlijk profiel. We raden je aan de inhoud naar het juiste bedrijfsprofiel te verplaatsen als je klaar bent. Dit doe je door de cloudgegevens eerst even lokaal op te slaan en deze dan eenmaig in je gewenst profiel terug te plaatsen.

We hebben je persoonlijke profiel automatisch 60 dagen gratis toegang gegeven tot het Creative Cloud Alle apps-lidmaatschap en Acrobat Pro DC, zodat je werk niet wordt onderbroken bij eventuele problemen. Indien je deze trial gestart hebt dan zal deze automatisch terug gestopt worden na 60 dagen. Eens de trial gestopt is, zal je als gebruiker opnieuw moeten inloggen.
 

Voorbeeld van de email die je zal ontvangen van Adobe.